【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

同屆冠軍張名雅結婚 朱千雪冇收過帖

發佈時間: 2016/09/06

2012年度港姐張名雅下嫁律師男友,本周五舉行婚宴。同屆港姐朱千雪當年因為公眾投票server死機,有說因此造就了張名雅爆冷奪冠,更傳出二人不和。朱千雪直認沒有收到對方的喜帖,隨即爆出一句:「可能唔夠位啦!」

朱千雪、岑杏賢昨日出席明珠台節目《地球的邊緣2》宣傳活動,千雪透露剛完成碩士課程,父母從加拿大返港過中秋。對於張名雅即將出嫁,千雪笑了笑說:「佢冇請我呀。(同屆喎!)可能唔夠位啦。(你哋仲有冇聯絡?)選完之後好少聯絡,之前有一齊拍劇,人哋請飲有人哋嘅權利。(認同佢閃婚?)咁佢又未必係閃婚,只係冇通知大家啫。」

此外,千雪認為學習知識總有用,考慮修讀博士課程,但一切未落實,她解釋:「要同公司傾,事關年尾會開劇,就算讀書都要同工作兩邊兼顧。」擁有如此高學歷,不怕嚇跑追求者嗎?千雪表示:「唔關事,追我係講心,唔講學歷。(有冇追求者?)有嘅,係圈外人,正常人囉,我感情生活低調,有消息會同大家宣布。」

杏賢讚男友人氣升

岑杏賢男友袁偉豪在《城寨英雄》的演出備受讚賞,杏賢也替男友人氣急升而高興,她透露差不多一個月沒見男友了,因為他經常飛外地登台。問到會否介意?她謂:「都係開心事,佢捱咗咁耐依家有咁多人鍾意和認同,令佢自信心加強,對日後工作有幫助。」袁偉豪在劇中有多場打戲,引致周身傷,杏賢承認替他感到心痛,她自爆:「佢有兩隻腳趾甲反咗,(腳甲)黑咗成年先有新甲生番出嚟。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏