【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

3號張寶兒唔信 友誼小姐三甲不入宿命

發佈時間: 2016/09/08

《2016香港小姐競選》十位候選佳麗昨日互選友誼小姐,結果由大熱3號張寶兒(Bowie)當選,獲眾人吻賀。提到歷屆友誼小姐大多三甲不入,Bowie笑說:「兩者冇直接關係,邵珮詩(2014年度)都係友誼小姐同冠軍啦,有台型都可以好親善。」

3號張寶兒表示一眾佳麗感情十分要好,所以對自己得獎感到愕然。「大家好真誠真摯,好好朋友,我自覺人緣唔算特別好,但大家都投票畀我,好感恩。」她自言投了10號單文柔(Phoebe)一票,大讚對方對朋友非常好,「Phoebe會幫我哋約時間、搵地方整指甲,佢係我心目中嘅友誼小姐。」

單文柔否認做是非精

10號單文柔亦表示自己投張寶兒一票,大讚對方優點多多,是她的學習對象。提到有周刊指她為港姐「是非精」,專門黐大熱佳麗搞小圈子,又刻意討好工作人員。她昨日否認說:「報道話我整蛋糕送畀保母同海外佳麗,其實我根本唔識整蛋糕,亦冇買蛋糕同手信畀工作人員,報道只係得啖笑。」

採訪:李潔盈

編輯:林梓添

設計:梁政敏