【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

林作唔認同麥明詩拍過拖

發佈時間: 2016/09/09

「十優港姐」麥明詩(Louisa)與大狀林作情海翻波,有指女方含淚提分手,更被周刊拍到疑往林作家中「執包袱」。昨日林作出席活動時,提到麥明詩形容彼此只是朋友,林作說:「佢講嘅嘢我會採納,我哋一直都係朋友。」

有傳麥明詩難忍林作向女生「抄牌」成分手導火綫,女方日前在FB直播談及戀情時更當場落淚。林作昨日滿頭大汗現身,提到是否已分手?他說:「呢方面我冇回應,由Louisa講,我會保持一致。(遭女方「降呢」?)坦白講,我哋從來冇喺任何場合,講過我哋係男女朋友關係。(從來冇否認?)其實有否認過。」提到林作媽媽想麥明詩做新抱,林作笑說:「我媽咪出名亂噏,信佢一成都得。」

陳豪支持老婆復出

問他與麥明詩是否拍過拖?他只說:「佢(麥明詩)話一直係朋友,我完全同意。」日後可以隨時夜蒲?他說:「我有自己生活方式,由頭到尾都冇變,人身自由好重要。(現在好自由?)不嬲都好自由。」他表示仍跟麥明詩保持聯絡。

另外,同場的陳豪提到太太陳茵媺被拍到仍未修身的照片,他笑說:「佢努力中,可能太開心。佢興趣係做演員,唔想放棄,我會支持佢喺家庭同事業中平衡。」

採訪:李潔盈

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:梁政敏