【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自稱年紀大 祥仔拒絕再演豬八戒

發佈時間: 2016/09/09

黎耀祥前晚出席有份配音的動畫電影首映禮,曾在電視劇中扮演豬八戒的祥仔,今次在戲中聲演孫悟空,但他直言年紀大已不能再演豬八戒,更自嘲只能演如來佛祖。

祥仔前晚與林夏薇等出席動畫電影《西遊記之大聖歸來》首映禮,曾在96年劇集《西遊記》中飾演豬八戒的祥仔,其生鬼演繹令不少觀眾印象難忘,相隔20年後,祥仔為西遊記動畫電影配音,不過就聲演豬八戒個師兄孫悟空,問祥仔可有興趣演真人版孫悟空?祥仔斬釘截鐵說:「唔想!」他坦言很抗拒演孫悟空時要黐滿成身毛,而且要打功夫,祥仔表示:「唔好話孫悟空,再做豬八戒都唔得,因為已經成20年前,當年啲打戲都係親身上陣,唔識打先至搵替身,依家年紀大喇,唯一可以演嘅係如來佛祖,仲要係一日拍晒。」

為探囝囝美國騷價八折

而祥仔的18歲兒子早前遠赴美國升學,心繫囝囝的他不時與對方傾視像,祥仔表示:「我十月會去美加登台,順道探下個仔,所以依家去美加登台八折。」至於人妻林夏薇則以性感裝束現身,她表示老公從來不會過問她的衣着,強調穿衣會看場合之餘亦會大方得體;首次為動畫配音的夏薇大呼好玩,但就自爆曾經低估了配音技巧:「最初以為好簡單,點知試咗兩句就深受打擊,後嚟配咗幾個鐘先完成。」

撰文:倪小珊

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:梁政敏