【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

穿鬆身衫非懷孕 盈盈減10磅勾引嘉樂

發佈時間: 2016/09/12

湯盈盈、毛舜筠(毛姐)等昨日出席《八時入席》中秋宣傳活動,盈盈穿鬆身衫現身,但並非有喜,而是自覺太肥。「我要減10磅先勾引到我老公(錢嘉樂),依家咁嘅身形,唔敢勾引佢。」

湯盈盈笑謂誕下細女快將一年,至今仍未減肥。「我唔可以再用生女做藉口,所以上星期終於同老公去做couple training,兩公婆做運動又可以多溝通,但老公咦咦哦哦,嫌我踢腿踢得唔夠高。」不過,盈盈強調嘉樂沒有嫌她肥,「佢冇畀說話我聽,無論我點,佢都愛我!」

此外,細女本月23日一歲生日,她表示老公要籌備電影,故未必陪伴慶祝,「其實我每個月都同細女切蛋糕影相,睇下佢個樣點變,所以都唔緊要。」

毛姐嫌劇集支綫多

毛姐待拍完《八時入席》後,明年便會飛往法國繼續學廚。對於劇集收視不俗,她認為:「應該集中講我同祥仔(黎耀祥)條綫,因為觀眾最期待,但依家支綫太多,希望餘下50集可以滿足觀眾。」

採訪:李潔盈

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏