【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

泳裝登場 阿佘擔心現瘀痕

發佈時間: 2016/04/08

電影版《使徒行者》日前在澳門拍攝煞科戲,講述飾演釘姐的佘詩曼與古天樂在泳池邊相遇,今次以泳衣上陣的阿佘,自言拍打戲打到周身瘀,擔心穿泳衣露瘀痕有礙觀瞻。

佘詩曼與古天樂早前到澳門新濠影匯酒店拍電影版《使徒行者》,今次酒店特別封了整個泳池供拍攝之用,導演更出動航拍,由於是煞科戲,劇組人員準備了香檳慶祝,該片監製樂易玲也到現場打氣。另外,又邀請到韓國女藝人Clara(李成敏)客串演出。

怕落水走樣

今次要泳衣上陣的阿佘,只挑選了一件穩陣型的背心短裙仔泳衣,不過她的白滑膚色與古仔的朱古力色相映成趣。她笑說:「我好耐之前着過泳衣拍劇集,不過大銀幕係第一次,之前我有幾場打鬥戲,手、腳、大腿、盆骨部位都瘀晒,當時心諗仲要着泳衣點遮住啲瘀痕,咁咪好核突,好在天雨關係個期一改再改,可以等到散晒瘀先拍,今次係最佳狀態,呢場戲其實一波幾折,因為之前天氣太凍又落雨,所以改咗三次先拍到。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:nc