【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

兒子曉風不乏女伴 阿倫唔心急做老爺

發佈時間: 2016/10/06

上個月過檔英皇的李克勤,昨日因與「校長」譚詠麟合資的餐廳「左麟右李」喬遷,二人再度合體出席開幕儀式。談到校長囝囝曉風被指身邊有不少狂蜂浪蝶,校長就寄語還是睇定啲先好。

校長譚詠麟與李克勤昨午於銅鑼灣舉行餐廳喬遷儀式。自克勤過檔英皇後,兩人首次在公開場合碰頭,校長說:「生意keep住有見嘅,雖然佢去『海外進修』,但學成會返來。」克勤亦重申生意跟唱片公司無關,也不會抽佣,他笑言:「屋企兩個(仔)先係老闆。」

租金貴難搵舖

談到開分店,他們都說會構思,只是香港租金貴,要物色位置佳、租金合理的舖位也非易事,記者說阿倫手上應有不少舖位,他笑說:「要啱先得,寫字樓嗰啲冇用。(你嗰啲全部一棟棟啦!)我唔敢答你,哈哈。」

談到最近有傳劉德華再度榮升爸爸,太太朱麗倩在外地產子,校長笑謂:「如果係都好高興喎!可以考慮嚟呢度擺滿月酒呀。」身旁的克勤就表示早前出席華仔的生日會,整晚風平浪靜,沒有人問也沒有人講,倘若是真的都替他開心。阿倫又抵死表示:「華仔賺埋咁多,要承托力先得。」

不捨兒子出外留學

提到兩人的下一代都未畢業,未能幫手打理生意,兩個仔還細的克勤即苦笑謂:「我仲遠啦。」克勤也說即使送兩個仔出國都不會太早,始終不捨得,阿倫似是有感而發:「會唔捨得嘅。」校長的兒子譚曉風正在英國讀大學,曉風長得高大英俊,身邊很多女仔,校長豈不是很快做老爺?校長即謂:「啋!唔使咁早,見識多啲先啦,成個森林都係。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏