【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

愛妻有道 張繼聰唔敢催Kay出門

發佈時間: 2016/10/07

張繼聰和謝安琪(Kay)結婚多年,一直恩愛如昔,最近Kay宣布懷第二胎,還湊成「好」字,現時Kay專心在家養胎,而阿聰則努力搵錢,昨日他出席手錶活動時,大談夫妻相處之道——就是不可以催老婆出門,即使想她快少少,都要用婉轉方法,令人忍俊不禁!

張繼聰昨日應邀出席手錶活動,並獲設計師即場為他設計一隻獨一無二的款式,此外,大會還送他一對情侶錶,不過阿聰就話:「呢對係我同太太第一對情侶錶,其實我哋嘅時間完全唔同,我調校唔到格林威治時間……。講到夫妻相處之道,最緊要唔好催佢出門口,我會同佢講:『我隻錶八點半,你隻錶幾點呢?』當然未必有用。至於送禮物,就唔可以成日送,事關送錯機會好高,我就試過啦!」

催促令心情煩燥

事後阿聰受訪,談到時間觀念,他表示明白很多人都會重視,只是他與太太的時間似乎有點不相同,他笑言:「佢個時間比較適合睇日出、日落,喺太太心目中,時間都好虛幻,亦令我喺各方面比較隨意,『哦!趕唔切唔緊要啦,飛機趕唔切咪搭第二班囉!』佢訓練到我嘅脾氣變得好好。」

阿聰又自爆,與Kay拍拖時曾試過因時間問題而嗌交,不過婚後他學懂遷就,他續說:「如果只是family day,遲少少都無所謂,食唔到lunch咪飲下午茶囉!催促人哋只會令自己心情煩燥,倒不如放鬆啲。不過工作嘅話,我哋都會準時,明白自己遲到會影響全組人。」兩公婆性格一凹一凸,才能令多年感情有增無減。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏