【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

完成4場個唱 阿詩笑言隨時榮休

發佈時間: 2016/10/12

前晚是何韻詩紅館個唱尾場,適逢其師傅梅艷芳生忌,阿詩憑歌寄意向梅姐表敬意。對很多好友沒到來捧場,阿詩表示明白他們身不由己。

10月10日是梅艷芳53歲生忌,阿詩在演唱會中唱出《如無意外》時不斷望着天花板,又指着半空說:「今日係……生日快樂,因為呢個人,所以我踏入呢一片咁神奇嘅地方,呢個我行咗好耐嘅地方,今年係第20年,畀咗我好多回憶,亦喺我嘅音樂中紀錄咗好多我嘅成長。」她哽咽道出師傅臨終前送她一個盒,她由衷表示:「覺得(盒)入面係幾深幾重嘅,亦帶住一啲黑暗,呢啲黑暗令我曾經迷惘、迷失過,最後發現盒中裝住嘅嘢係對我之外,亦係對呢個地方嘅一個禮物。」

阿詩唱完《是有種人》後向觀眾90度鞠躬,之後喊着多謝每位曾與她並肩作戰的人,觀眾報以熱烈掌聲支持。

不怪責朋友未能捧場

完騷後,阿詩受訪時表示會休息,笑言可能榮休,事關未接到工作,她不諱言:「圈內有朋友話想來睇,但驚有困難,可能佢公司驚,都有少少可惜。」談到杜汶澤在facebook撰文為阿詩慨嘆:「朱門酒肉臭,昔日攬攬錫錫的藝人擠擁在水洩不通的走道,今日只剩下花牌十件八個。我們這一行現實得像政界。」阿詩就感激到場撑她的朋友。那是否睇清好多朋友?她表示:「好多嘢身不由己,我唔會怪責佢哋。」

撰文:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:招潤洪