黛安
黛安

本土農產品×奶奶秘方 港媽自製手工醬

發佈時間: 2016/10/14

本土農產品×奶奶秘方 港媽自製手工醬

作為一位香港人,工作日程排到密密麻麻,經常出街食飯,有時候都會好掛住啲住家飯。前一排就好驚喜地,收到Nicole's Kitchen的幾款鹹味住家靚醬,忍唔住講句:「好有媽媽的味道!」

Nicole約9年前喺馬來西亞嫁來香港,後來生咗個囝,為咗佢嘅健康研發手工果醬,最近仲出埋鹹味醬料,黛安覺得味道好唔錯,仲放一支喺公司「送飯」。打去畀Nicole問點整,佢透露豆豉蒜蓉辣椒醬係佢奶奶的獨門秘方,已經食咗30至40年咁耐!佢話港人日忙夜忙,好少返屋企食飯,希望透過呢樽醬將屋企的味道傳遞畀大家。

唔好以為一樽醬好易整,原來都幾花工夫,她話過程用咗兩種蒜頭,剝蒜時喊晒口。

另外,Nicole特別推介芝麻黃薑油,靈感源於一次的台灣之旅,無意中食到當地的黃薑油,啟發她加入芝麻及元朗本土種植的黃肉薑,佢仲話畀我知,黃薑是女人的恩物,有補血養生的功效㗎!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場