【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

軒仔避談與Kenny「分手」 王菀之拆招:我唔係第三者

發佈時間: 2016/10/17

最近盛傳張敬軒和關智斌(Kenny)結束多年密友關係,軒仔前晚為慈善騷《星光熠熠耀保良》演出,但他未待節目完結便離開,沒有受訪,反而趕返屋企食住啫喱玩直播,留低拍檔王菀之(Ivana)面對傳媒。

軒仔與王菀之前晚合唱新歌《友誼的小船》,但他之後婉拒接受訪問,未知是否怕回應有關他與Kenny的「分手」傳聞。好拍檔Ivana惟有「頂硬上」受訪稱:「佢(軒仔)近排好開心喎,不過佢唔關心我,我唔會理佢。(佢失戀喎?)係咩?關我咩事,我唔係第三者,本身都嫁咗人,今日睇佢演出都心情靚呀。(軒仔唔做訪問。)佢未唱完啫,都未走得。」

談到他們於明年二月合體舉行演唱會,Ivana表示計劃做gym和跳舞,也會跟葛民輝提供的餐單,晚上六時後停止進食,希望練到六嚿腹肌。她笑言:「依家觀眾入場要有啲身形睇下,唔得就套一個假嘅上去,好彩仲有四個月,等我努力做gym。」Ivana又稱她和軒仔的體質都很差,笑言考慮預留個唱第一行座位給醫生,以防一旦暈低,醫生可秒速上台急救。

池錫辰帶唱K神器上《RM》

韓國節目《Running Man》主持人池錫辰來港參與《星光熠熠耀保良》,跟胡琳合唱《你最珍貴》。胡琳早前贈他唱K神器,池錫辰表示已帶返韓國,日前更帶同唱K神器亮相《RM》節目。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:招潤洪