【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

簽無綫6年傳頂替三哥 吳岱融唔介意執二攤

發佈時間: 2016/10/19

吳岱融在《巨輪II》飾演獸父高天鷲被網民大讚演得好,有傳無綫有意搵他取代苗僑偉(三哥)地位。吳岱融謙稱本身與三哥的演釋方式不同,反而開心像他這輩資深藝人多了演出機會。

吳岱融昨日出席網劇《反黑》記者會,在劇中吳岱融同樣演反派,被臥底陳小春拘捕,出獄後欲搵小春報仇,最後才重返正途。去年與無綫簽了六年部頭約的他,有傳將取代三哥地位,吳岱融聞言連忙解釋:「唔好咁講,好難聽,大家都識嘅,其實唔同演員演同一角色,都會有唔同效果。反而好高興係起用我哋呢個年齡層嘅演員,唔係話後生唔好,但我哋呢啲有自己嘅閱歷。」

小春賺埋老婆份糧

網劇《反黑》耗資逾六千萬元打造,身兼監製和演員的陳國坤不單請到老友小春以友情價接拍,更搵老婆黃伊汶演出,在劇中仍舊做夫妻,陳國坤笑言:「我同佢講叫佢做返我老婆,起初佢唔肯,咁我就叫佢搵個女仔畀我啦,我哋喺劇中有好多對手戲㗎,有着數梗係畀自己先啦!」小春則坦言最開心是全劇在香港拍攝:「依家真係好少戲喺香港拍,我哋有家室梗係想收工返屋企。」問到何不請應采兒一齊拍?小春笑謂:「啲錢都畀晒我,邊有錢再搵佢!」而該劇預計農曆年前拍攝完成。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:梁政敏