【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

星2代自己開IG 9歲魔童Chok過Chilam

發佈時間: 2016/10/24

明星玩FB、IG等社交網站作宣傳,早已不是新鮮事,反而網民對一眾星二代日常生活更加好奇。例如張智霖與袁詠儀的獨生子張慕童(魔童),玩IG短短半年,已狂吸2.8萬粉絲,人仔細細,人氣直逼父母。

現年9歲的魔童,盡得雙親真傳,眼大大相當靚仔。早前,Chilam一家三口歐遊時,一時興起玩FB Live,魔童即場踢爆媽咪靚靚去買手袋,更呼籲網民follow他的IG,搶盡老竇風頭。在魔童IG裏,大多是自拍照及平日生活點滴,他最近更迷上名為musical.ly的社交視頻,不停「咪嘴」拍片放上網,深情電眼加型爆台風,冧暈不少姐姐級網民。

唔准入娛樂圈

最搞笑是,魔童同樣有爸爸「Cool魔」風範,魔童一邊試戴太陽眼鏡一邊自拍,Chok爆神情獲網民讚型過爸爸。但Chilam早前表明反對囝囝入行,「阿仔發現IG好多followers,佢覺得好威、好有成就感。但演藝工作唔係咁樣一回事,好多時捱更抵夜,所以唔想佢子承父業。」

邱淑貞大女沈月靚爆鏡

邱淑貞與I.T老闆沈嘉偉的大女沈月,跟媽咪十足餅印一樣,首次現身公開場合已令外間驚為天人。沈月IG中相片不多,除風景相及大頭自拍外,更有與女神舒淇合照,祝福對方早前與馮德倫結婚。

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:梁政敏