【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

尾場騷又講情事 欣宜期待新戀情

發佈時間: 2016/10/25

欣宜《女神有問題演唱會2016》前晚舉行尾場騷,她在一連兩場的演出都相當落力,又打觔斗又飛bra,觀眾更看得十分投入,難怪欣宜也表明好唔捨得。

欣宜日前在台上曾經提及有個「跪地求他唔好走的男友」,令大家充滿好奇。前晚她接受訪問時,親口澄清所講的不是前度外籍男友Mark Ryan,但就拒絕透露對方身份,她說:「其實首歌已經講到好白,不過我依家冇事喇,預備迎接下一段感情。」講到爸爸秋官聽到好心痛,欣宜就話:「唔緊要,我覺得做大人就係要經歷好多唔同嘅嘢!唔怕㗎,我下一段關係要佢跪喺度求我唔好走!」當再問到會否是前男友Silas Lee,她就沒有回答。

同許廷鏗對親家?

前晚許廷鏗和張敬軒擔任嘉賓,在許廷鏗上台時,欣宜笑稱他們是新組合「異父異母低能巨孖寶」,還各自擺出騎呢甫士引人發笑。欣宜憶述許廷鏗三年前開騷時,祝福她同樣擁有自己的舞台,結果願望終於達成,令欣宜激動得哽咽起來。在唱最尾一首歌《擁抱愛》時她又喊,整晚足足又喊了九次。事後問到欣宜是否想打破頭場喊九次的紀錄?

她說:「唔係呀,係因為軒仔台上番說話,因為好驚佢嚟唔到,我哋改咗期,加上今日佢又有嘢做,佢特登cancel來撑我,所以真係好感激!」

欣宜還透露,當晚完騷後返入後台,許廷鏗的父母亦有到場,剛巧秋官亦在場,於是兩家人一齊影了一張恍如對親家的合照。對於兩場騷圓滿結束,她高興表示:「今日觀眾的反應超好,黐綫㗎!最尾開咗燈原來真係好靚,好似銀河系,有好多星星,我真係好大鄉里。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:招潤洪