【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《老表3》主角大執位 蔡少芬唔怕執二攤

發佈時間: 2016/10/26

王祖藍的「老表」系列終於開拍第三輯《老表,畢業喇!》,可惜未能原班人馬上陣。不過,都有蔡少芬、鄭欣宜及林欣彤等新面孔撑場,他們更不介意「執二攤」,反而有信心收視及口碑能持續上兩輯的佳績。

《老表3》是郭晉安和蔡少芬(Ada)繼《創世紀》後再合作,重返TVB拍劇的Ada坦言感覺好親切,更自嘲是「新人」。雖然事隔十幾年才再合作,但是安仔和Ada依然有默契,Ada更謂平日經常聯絡安仔太太區倩怡傾孩子的學校問題。

之前兩輯《老表》均有不俗成績,Ada直言沒有收視壓力,總之大家合作得開心就夠了。「其實故事背景同之前兩集都唔一樣,又唔係翻拍同一個故事,根本無得比較。」Ada反而擔心少了時間陪兩個囡囡,她苦笑謂:「作為父母,對子女真係全部付出晒畀佢哋,惟有唔使開工時間,盡量陪佢哋多啲啦。」

胡楓放開懷抱復工

剛經歷喪妻之痛的胡楓(修哥),昨日正式復工,修哥面上終於回復笑容。「冇做嘢幾個月,仔女見我成日唔出街都好擔心,驚我患上憂(抑)鬱症,所以成日想推我出街,始終呢幾個月陪住太太,依家全部嘢搞好晒,仔女同孫都飛返外國,又輪到契仔契女嚟陪我,個個對我都好好。」

修哥感觸表示,以往幾十年經常勸人要面對現實,擴闊生活圈子,現在他會勸自己放開懷抱,他不諱言對亡妻仍有思念,但思念還思念,始終仍要振作,他帶笑表示:「以後我會搵多啲嘢畀自己做。」

採訪:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏