【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳強暴戲激嬲男友 陳凱琳否認嘉穎發火

發佈時間: 2016/10/26

《巨輪II》上周播畢,陳凱琳(Grace)在劇中被「獸父」吳岱融企圖強姦的一幕,成為觀眾熱話。有指她當日隱瞞男友鄭嘉穎拍這場戲,令對方不快,Grace澄清收到劇本時已向男友說過劇中有很大挑戰,亦有問過他意見。

陳凱琳、黎耀祥及毛舜筠等前晚到將軍澳電視城錄影遊戲節目《我愛香港》,一班藝員繼續施展扮鬼扮馬本色。談到有指Grace事前隱瞞男友鄭嘉穎拍涉嫌被姦戲,Grace即時否認傳聞,她說:「佢叫我要投入角色,有乜唔明就問對手,佢都好鼓勵同支持我。(嘉穎係咪不滿有「強姦戲」而走去鬧監製?)唔係,報道誇大咗。佢冇唔開心,睇到報道只係得啖笑。」但她承認那幕戲,的確吸引觀眾留意。

此外,對《巨輪II》大結局收視最高達35.2點,暫時成為本年度收視之冠,Grace表示:「好開心,冇預計咁高,替監製及成組人開心,頭先喺化粧間見到阮兆祥,大家都好興奮,話再約食飯慶祝。」

唔會比較收視

至於結局平均收視超越早前《城寨英雄》的32.9點,Grace認為不應去比較,每套劇的演員都付出很多,收視好是額外獎賞。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:招潤洪