【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

當年拍拖鍾意逛街 祖兒自爆好易𠱁

發佈時間: 2016/11/02

容祖兒前晚錄影遊戲節目《我愛香港》,自爆錄影前不停追看前幾集做定功課,更特別以運動裝現身,她又不介意自己戀情被拿來開玩笑。

代表灣仔區上陣的祖兒表示,早於18歲時已在該區「蒲」,「我公司喺嗰區,所以成日在軒尼詩道出現,嗰度附近有卡拉OK,我成日去練歌。」祖兒在估詞語環節中慘被擺上枱,事緣她戴上耳筒估洪卓立口中所說的字句,曾志偉已畀定「貼士」祖兒:「最簡單係呢句,你只要講出心聲就得。」原來志偉要祖兒估「師父師叔師兄,我鍾意師兄多啲囉」,明顯將她與「師兄」劉浩龍的戀情擺上枱,祖兒邊估邊做動作相當投入,而且很快就估中。事後問她會否介意戀情被擺上枱?她笑謂:「黐綫啦!冇乜新意囉!」

郭晉安愛掃街

問到初戀是否在灣仔發生?她表示:「細個冇乜娛樂節目,行街就係最大娛樂,我可以由深水埗行去尖沙咀,再搭船過中環繼續逛,所以同我拍拖好易。(依家拍拖會唔會咁樣行街?)少好多,喺外地就會。」

王於代表觀塘區出戰的郭晉安,則表示從前喜歡到裕民坊閒逛,尤其該處附近巴士站有不少車仔熟食檔,每次「掃街」就最興奮。台慶劇《致命復活》即將播映,問他有否信心拎視帝?安仔說:「這個不要說了,我希望大家嘅焦點放喺套劇上面。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:K