【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《公公》爭獎keep住氣勢 祥仔:《城寨》威脅最大

發佈時間: 2016/11/03

劇集《公公出宮》早前在新加坡《星和無綫電視大獎2016》揚威多個獎項,黎耀祥榮膺視帝,曹永廉和林夏薇分奪「我最愛TVB男、女配角」獎。當中以阿廉首度贏得男配角最為鼓舞,前晚他更笑着叫祥仔把視帝讓給他,卻遭祥仔拒絕。

《公公出宮》台前幕後前晚拉大隊到林夏薇在灣仔開設的火鍋店舉行祝捷會,由得獎的曹永廉及薇薇做老闆請客,祥仔笑謂:「我有話一齊夾,不過男、女配角一齊攞獎係幾難得,佢哋嘅效果好配合,食咗呢餐先,如果我再攞(台慶視帝)就再請囉!」

可有信心四度問鼎視帝寶座?祥仔坦言信心只得一半,因為《公》劇始終在年頭已播出,剛巧在《星和》得獎才令大家記番起,都期望繼續獲得支持。是否覺得《城寨英雄》威脅最大?他謂:「都係,其實兩套劇都有共通點,佢哋係動作包裝,我哋就係喜劇包裝。」

阿廉廿幾年跌過多次

至於阿廉奪得入行以來首個男配角獎,他表示在台慶頒獎禮捧獎也要靠天時地利人和。「好多年前都諗緊攞獎係咪好重要,但依家冇以前咁執着。」他又趁機會剖白心聲:「呢廿幾年跌過好多次,出咗幾隻唱片,最後唱片公司唔要我,過程中經過好多唔開心嘅嘢,依家叫做對自己有交代。(下一步向男主角進發?)有排啦!

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏