【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唱畢23場紅館騷 學友轉攻內地冇得停

發佈時間: 2017/01/04

「歌神」張學友舉行23場《A Classic Tour學友.經典世界巡迴演唱會》香港站,前晚圓滿落幕,在紅館與歌迷共度大半個月,學友坦言對這個舞台依依不捨,特別是「山頂嘅朋友你哋好!」他笑言這句話只有香港觀眾才有反應。

張學友在尾場唱到11時45分才完場,令一眾歌迷大感滿足,捧場嘉賓有楊千嬅、林嘉欣、舒淇及梁詠琪等。學友在台上表示:「好唔捨得,所以唱爛喉嚨都會唱。」他自爆最初揀選了60多首歌,笑言如果唱晒就唱到翌日朝早,但要交場給周杰倫了。

婉拒與王菲比較

完騷後,學友表示:「這次演唱會不像以往般辛苦,而且滿足感很大。」他自爆不能休息太久,因為稍後要到佛山開騷,暫時未知內地巡唱有幾多場。問他日後會否再開演唱會?學友稱四面台較吃力,他表示:「所以今次同自己講要做到最好,人係會衰退,體力會減,兩年後完咗巡迴都57歲,等多五年再開都已經年過60,到時大家見到我跳,都唔想我咁辛苦啦。」

學友說太太羅美薇睇了兩場,囡囡睇了三場,他續稱:「我同囡囡講要多啲時間陪父母,唔好激佢哋。」此外,有網民將王菲同學友比較,指王菲走音,學友即為天后平反:「咁比較唔係太公平,佢唱得一場,得就得,冇得操,我有咁多場就可以調整。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏