【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖林海峰合作 祖兒影海報極速收貨

發佈時間: 2017/01/05

容祖兒首個side track騷《JOEY.MY.SECRET.LIVE演唱會》將於3月尾舉行十場,早前祖兒邀請了林海峰(Jan)為其演唱會擔任海報創作總監,意想不到,第一次合作就創下了半小時最快影完一張海報的紀錄。

為順利完成拍攝,祖兒買了大量新衫,Jan則為祖兒準備了大量不同品種鮮花,祖兒謂Jan個人好神秘,一直不肯透露怎樣拍攝,即使去到現場也見不到海報的內容,更表示想不到Jan會用鮮花跟她混合在一起,呈現一個優雅高貴的畫面。最終只花了十分鐘時間已拍攝完畢,創了最快影完一張海報的紀錄,令她既開心又滿意。祖兒說︰「最難忘係影影下,佢問我可唔可以大露背,於是第二張相我幾乎無乜着衫去影,原來佢想將花同我個人混埋一齊,混合咗後又真係好靚。」

另外,祖兒笑言新衫全部無用武之地,會拿去時裝店退貨。Jan亦不諱言其實早已有定案,帶來的衫只是多個選擇而已。Jan又謂今次其實好有難度,因為祖兒甚麼造型也幾乎試過,不過她將舞台設計的圖樣給Jan看,跟他講整個騷的意念是一個私密花園,於是他就藉着綫索去構思,希望身為當事人的祖兒滿意。

紀念入行18年

今次在演藝學院開騷,祖兒表示其實已經期待了六年︰「我出咗60幾張唱片,開過七次演唱會。每一次都有好多歌迷話,呢首又唔唱,嗰首又唔唱,六年前我已經好想開一個騷,唱一些自己好有感覺嘅歌。2017年又正好係我入行18年,就無再諗咁多,可能好多歌手覺得我傻咗,開細場做十場,等於一場紅館咁上下,但自己就要多出十倍力,但我覺得唔同場有唔同感受,諗起都興奮,唯一少少擔心把聲會唔會太攰。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏