【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

參演ViuTV新劇 秋生唔怕得罪無綫

發佈時間: 2017/01/05

ViuTV宣布開拍新劇《瑪嘉烈與大衞系列:前度》,上一輯的林保怡疑被「飛」出局,昨日發布會上,舊班底僅餘廖碧兒一個,新加入則有黃秋生及許志安等,兩人皆表示沒有計算酬勞,總之劇本啱就答應演出。

黃秋生前年在無綫重頭劇《梟雄》孭飛,如今再度拍劇,卻是「倒轉槍頭」為ViuTV開工。問他可會擔心無綫不高興?秋生即反問︰「會嘅咩?我唔知喎!咁我無嘢做,咪搵啲嘢做下囉。」他與夏文汐在30年前曾合演電影《花街時代》,今次再度飾演情侶,秋生大讚這位老拍檔靚咗,現時更有吸引力。

目前長居上海的夏文汐,返港拍劇跟秋生重逢,她笑言︰「以前佢係o靚仔,依家就man好多。」講到酬金,秋生戲言︰「夠入油囉。」他解釋佔戲不多,預計農曆新年前拍完,新春期間將到新加坡演出音樂劇《仲夏夜之夢》。

安仔十年冇拍劇

許志安對上一套劇已是十年前的《肥田囍事》,問他今次酬金是否吸引?安仔稱︰「講咩錢呀!(開台一年咋喎!)講感情嘅。同金廣誠關係好好,之前睇過佢啲劇,質素好而且有保證。」至於可有親熱戲?安仔笑言暫時知道只是蜻蜓點水式。

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏