【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

放棄賺人仔 陳慧琳唔見幾層樓

發佈時間: 2017/01/12

陳慧琳(Kelly)近年除了開演唱會外,鮮有公開亮相,就算內地真人騷以天價邀請她擔任評判也毫不考慮推掉,她直言電視台開價令人「嘩!嘩!」聲,但她都不為所動,主要原因是為湊一對寶貝仔,要是離開兩個仔的工作,她都幾乎推辭。

Kelly昨日出席「金至尊」發布會,已是第15年出任代言人的Kelly形容該品牌猶如家人,見證着她人生每一個重要階段。昨日Kelly抱恙出席,但仍笑言要盡快睇醫生,事關農曆年將至,她要吃到夠︰「同屋企人去食buffet,乜都唔食得好唔抵。」

不懂做魔鬼評判

提到不少香港藝人都返內地拍真人騷,Kelly耍手表示一定不會參加,她說︰「畀人鬧到咁,而且無人睇個仔做功課唔得㗎。」她承認確曾有節目邀請她擔任評判,但是她一口推辭,因為該節目搞笑為主,她自問沒有周星馳和許冠文的口才,又不懂狠狠地鬧參賽者,完全做不到魔鬼評判。問到酬金是否可觀?她瞪大眼謂︰「都推咗幾層樓㗎,因為逐集計酬金,連鍾珍(經理人)都問我係咪真係唔做,不過以我所知該節目最後都泡湯。」

問她可有留意近日陳展鵬在《勁歌》總選上咪嘴演繹得獎歌曲,Kelly想一想後說︰「如果唔舒服都明白嘅,(佢解釋因為本身係演員。)哦!咁講又好明白,大家都唔好咁挑剔啦,其實我哋呢啲師奶乜都唔清楚,年輕人先知係咩事。」

拎金針獎前要練歌

對於李克勤呼籲同輩歌手明年「重返」頒獎禮,Kelly笑言自己就不會了,她說︰「畀啲機會新人啦,等我唔使為着咩衫頭痛嘛。(你係咪等金針獎先出席頒獎禮?)四大天王都未攞,畀廿年我,要練歌先。」

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏