【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

星爺現身果欄宣傳新戲 吳亦凡粉絲冒險追星

發佈時間: 2017/01/13

周星馳監製的賀歲片《西遊伏妖篇》即將上映,昨日星爺與導演徐克和演員吳亦凡到油麻地果欄進行宣傳活動,吳亦凡的出現,吸引幾百名女學生圍觀,更一度逼到出馬路。星爺則搞笑反問宣傳人員,活動為何取名「《西遊》送西柚」,感覺相當奇怪!

為宣傳新作,平日甚少公開亮相的星爺亦親臨果欄,加上有人氣急升的吳亦凡出現,活動未開始,約300名女粉絲已幾乎逼爆果欄,大部分更是穿上校服追星,她們不惜企到店舖對面馬路的石壆,導致險象環生,幸好警方趕到維持秩序。而大會預先安排100名戲迷獲三位嘉賓送上西柚及一封附有$10戲票現金券的利市。

活動於昨午一時舉行,適逢午飯時間,湊熱鬧的市民逼滿果欄外圍,當周星馳、徐克及吳亦凡現身時,全場一片尖叫聲,震耳欲聾,更多次出現人車爭路場面,及後三位嘉賓到果欄內派西柚,更令附近一帶擠得水洩不通,影響多個生果檔做生意,老闆們都登時黑面,又警告fans若整爛生果需照價賠償。

新版唐僧識功夫又搞笑

期間大會安排三人Chit Chat,星爺突然問大會︰「今次呢個《西遊》送西柚都唔知邊個諗出嚟?」主持隨即回應︰「聽聞係你諗喎。」星爺立刻駁斥︰「唔關我事,呢啲『咁好嘅蹺』點會係我諗出嚟呀!」似暗寸活動搞手。

活動上,司儀提到戲中的愛情元素,星爺表示導演最耍家,徐克就笑言︰「我將你嘅私人愛情史拍晒出嚟。」

吳亦凡首次與兩位影圈猛人合作,他坦言很開心,並以廣東話稱︰「就算要我剃頭演出都好開心,我唔係好靚仔,但佢哋搵我拍一啲都無猶豫。」又表示片中飾演的唐僧既懂功夫又會搞笑,對自己是很大挑戰。

採訪︰Pauline

編輯︰黃寶恩

設計︰梁政敏