【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

娜姐遊挪威冇艷遇

發佈時間: 2017/01/13

鄭丹瑞(阿旦)、周秀娜和鄧月平前晚出席賀歲片《小男人週記3之吾家有喜》宣傳活動,即將踏入雞年,娜姐笑言要去舊迎新,但對感情方面就直認只愛食「唐餐」。

周秀娜早前到挪威旅行,幸運地看到北極光,問她此行可有艷遇?娜姐笑言︰「我本身諗住會有一段浪漫艷遇,食下『外國菜』,但食唔到,反而在倒數嗰日我幫朋友影相,有個識講國語嘅人話想結識我,佢好尷尬咁等咗我好耐,我有望一望佢,之後就畀朋友拉走,無下文啦。(你接受同外國人拍拖?)我鍾意食『唐餐』多啲。」

他們前晚到唱片店擔任臨時店長,阿旦解釋謂︰「人哋買嘢,我哋就送戲飛,呢集有當代女神(娜姐)同未來女神(鄧月平)加入,所以叫愛舊迎新。」現實中娜姐何時才送舊迎新?她笑說︰「送咗舊好耐啦。」阿旦連忙為她解圍︰「我咪佢嘅新,你唔捨得掉走我嘅。」

阿旦被迫封嘴

日前因牙骱發炎引致面腫的阿旦,前晚見他情況好轉,不過為了宣傳電影而導致聲沙,阿旦感到不好意思,他說做了十幾個訪問,終於被醫生警告要封嘴一星期,或是要慢慢說話。

至於有「巨胸翠如」之稱的鄧月平,自爆有一場戲跟娜姐一齊去揀胸圍,她表示︰「從來無人教過我揀胸圍,娜姐當日順便教我,學到唔少知識。(趁機𥄫娜姐身材?)唔使偷𥄫,係明𥄫,娜姐一出嚟我就嘩一聲!」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏