【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

舞台劇場場撻生魚 王宗堯自嘲無忽好肉

發佈時間: 2017/01/17

王宗堯和歐錦棠主演的六場舞台劇《科學怪人:誰主創造》叫好叫座,前日在上環舉行尾場後,眾人即拉隊慶功。劇中王宗堯飾演天才科學家,跟扮演科學怪人的阿棠有多場打鬥戲,為配合頹廢角色,宗堯刻意自閉兼減肥15磅,但見反應熱烈,辛苦總算值得。

王宗堯為今次舞台劇演出,短時間內極速瘦身15磅,身邊不少朋友都笑他瘦到剩番棚骨,偏偏在劇中被力大如牛的阿棠又推、又打,有一幕更被掟出幾呎外,令人睇見都肉痛。

上台有滿足感

宗堯表示排練至演出兩個月內已經全身瘀傷,他苦笑謂︰「全身無忽好肉,最甘一次係仆咗一下,唔小心撼親額頭腫咗。我係瘦咗好多,拍《導火新聞線》電影版時係增肥有肚腩,呢次有個藉口畀自己瘦,仲要減到成個人扁晒,踢波都無力。」

宗堯覺得演員每隔兩、三年做一齣舞台劇,對自己極有幫助,「棠哥嘅製作唔會非常豪華,我抱住學習心態,一定會有得着。」他表示雖然每日演出完已筋疲力盡,不過上到台卻得到很大滿足感,問到最困難的地方是甚麼?他說︰「準備角色嘅時間最難,事關有好多心力上嘅嘢要準備,包括閉關、減磅、頹廢。」

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏