黛安
黛安

「我最喜愛商場」出爐啦!

發佈時間: 2017/01/19

「我最喜愛商場」出爐啦!

講到行街,香港人就最在行,事關香港地處處都有商場,除咗商戶同食肆組合多元化,大時大節亦好有氣氛,好似臨近過年,商場紛紛換上新春布置、搞年宵畀市民辦年貨,買嘢之餘又可換購利市封等禮物,好多嘢玩,不得不佩服呢班商場marketers嘅諗頭!

為咗表揚本地傑出商場,《香港經濟日報》每年都會舉辦「我最喜愛商場選舉」,噚日剛舉行第五屆頒獎禮,黛安都有去湊熱鬧,仲見到旅發局主席岳少(林建岳)等嘉賓。是日大會頒發「全港10大我最喜愛商場」、「全港25大我最喜愛商場活動」、「最佳商場Facebook專頁」、「最佳商場應用程式」及「海外時尚玩樂之選」等獎項,獎項都係經由公眾投票同評審遴選,好有代表性。除咗頒獎,大會仲請咗香港市務學會主席凌羽一分享2017年最新營銷動向,同各位marketers互相交流學習,經續喺商場推陳出新,咁市民就至得益啦!

想睇番得獎名單,可瀏覽http://hk.ulifestyle.com.hk/html/campaign/sma2016重溫㗎!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場