黛安
黛安

百達翡麗晚宴好盡興 《晴報》社長麥華章扮財神驚喜現身!

發佈時間: 2017/01/20

百達翡麗晚宴好盡興 《晴報》社長麥華章扮財神驚喜現身!

名錶品牌Patek Philippe(百達翡麗,簡稱PP)每年都舉行周年晚宴,邀請各大錶行、代理及傳媒友好齊齊玩番晚,今年的Party上星期舉行,黛安都有出席,仲玩得好盡興!雖然派對7點幾至正式開始,但不少來賓好似黛安咁,一放工就到洲際酒店現場,皆因PP每年都預備各種攤位遊戲同大家暖場,玩完仲有紀念品拎走!不過攤位旅戲只係熱身,晚宴活動仲精采。今年PP共筵開22席宴客,以往大會在食飯期間大搞比賽同表演,今年都唔例外,除咗錶行參與,傳媒機構都玩埋一份。

黛安記得早兩年《經濟日報》兼《晴報》社長麥華章都有上台大展歌喉,但今年只見一班經濟日報集團同事唱賀年歌,起初以為麥社長缺席,殊不知當他們唱完《歡樂年年》、邀請財神爺現身,仔細一看,原來財神爺正是麥社長所飾演,讓人驚喜萬分!他更在同事伴唱《財神到》下捧着大元寶到台下派糖果與柑仔,大家都爭住接福!麥社長之後致辭話,財富唔止係金錢上,亦希望大家關注身體及心靈上的財富,着重健康、珍惜眼前人,說得真是沒錯。

此外金寶錶行的短劇亦教人深刻,陳氏兄弟以生鬼具喜感的演繹手法諷刺時事,讓人目耳一新,而James(陳百靈)的歌喉更是悅耳,繞樑三日。

PP掌舵劉玉麟(Alan)雖無落場表演,但就請headtable的所有錶行老闆與高層上台高歌一曲《朋友》。人家常說同行如敵國,好似鐘錶界個個咁friend真少見,所以他們唱這首歌,真是很切合當晚氣氛呢!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場