【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

捱十年終捱出頭 張頴康:老婆梗係開心

發佈時間: 2016/12/02

《一屋老友記》的「三寶」張頴康已效力無綫十年,繼早前在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮》勇奪飛躍進步男藝員獎,前晚再獲公司嘉許,他坦言要多謝老婆麥雅緻的多年支持。

前晚在尖沙咀舉行每年一度的《無綫長期服務暨傑出員工頒獎晚宴》,張頴康、李家鼎、薛家燕及鄧英敏等齊齊獲表揚。張頴康近日頻頻有獎攞,他表示:「捱咗十年好彩有機會(得獎),開心完都係要捱世界,分別係現在多咗人恭喜我,亦可以向外父、外母有個交代。」他更自爆老婆麥雅緻要求翻看大馬得獎片段,他續說:「老婆梗係開心,因為成段都係多謝佢,佢話我平時講嘢一嚿嚿,但上台講得咁順,問我係咪有練過?」

麥雅緻是否願意為他多添個孩子?他說:「未傾掂數,我想生,但計劃好啲先,第一次攞獎,前路係點冇人知。」至於工作方面,他表示等一部清裝劇等了半年,終於開拍有望,最近更接受了很多訪問。

家燕姐又「登基」

薛家燕加入無綫20年,她形容心情感動又感觸,她透露96年入無綫時生活條件差,先後遇上劇集《真情》及《皆大歡喜》,令她生活安穩。她認為這20年做了很多有意義的事,不枉咁多年的辛苦。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:招潤洪