【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳嘉玲與之之不和 梁朝偉:冇嘢嚇到我

發佈時間: 2016/12/05

梁朝偉、陳奕迅及台灣女星張榕容昨日在紅磡碼頭登上帆船,宣傳新片《擺渡人》。提到早前劉嘉玲與關之琳傳反目,偉仔笑說:「我睇新聞先知。(聽到嚇一跳?)依家冇咩嘢可以嚇我一跳。」

偉仔表示剛在上海拍完《歐洲攻略》,即回港宣傳新片《擺渡人》,但隨後又要飛往北京趕拍另一新片《捉妖記2》,連本周四(8日)嘉玲生日,也預告未能一齊慶祝。「嘉玲都要工作,今年我冇驚喜畀佢,連生日禮物都趕唔切買,惟有後補。」提到嘉玲與之之一事,嘉玲可有向偉仔訴苦?他笑說:「佢冇講。(安慰嘉玲?)唔使啦。」

Eason讚偉仔歌喉

Eason在戲中飾演失意歌手,並負責唱電影主題曲。提到偉仔同樣為《擺渡人》獻聲,Eason為偉仔唱demo之餘,更大讚對方唱歌好聽。「佢喺戲中有唱我隻《十年》,唱得好有感情,通常演戲好嘅人唱歌都好。依家聽歌唔係聽技巧,而係聽感情。」張榕容在戲中與金城武演情侶,更有咀嘴戲。她說:「我們的吻戲都是搞笑的。」

採訪:李潔盈

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:K