【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

23場跨年騷紅館開鑼 學友笑認逼老婆撑場

發佈時間: 2016/12/06

23場《A CLASSIC TOUR學友‧經典世界巡迴演唱會》香港站前晚於紅館揭開序幕,學友整晚演出完美無瑕,獻唱40多首經典歌曲,最後以《如果愛》畫上句號。

張學友今次個唱跟之前北京站有少少不同,為fans帶來新鮮感。他演繹多首經典歌包括《離開以後》、《一千個傷心的理由》、《只想一生跟你走》、《我等到花兒也謝了》、《吻別》、《每天愛你多一些》、《Amour》等等,其中當他演唱初出道即爆紅的《情已逝》時,全場觀眾起立,聽得相當陶醉。

自爆歌酬增加

完騷後學友接受訪問,他表示返到香港開騷有點緊張,覺得自己的表現有80分,被扣的20分是一些細微位需要再執下。學友全晚換了多套衫,舞台設計也相當華麗,問到製作費花了多少錢?學友沒有正面回答,只表示:「成個Tour好長,會成個台跟住搬,真係唔知幾多錢,但係好多謝主辦單位,放晒手畀我去做,所有我講嘅嘢,除非技術上做唔到,其他都做到晒。(有冇減歌酬?)咁又冇,仲多過之前好多!」

相隔五年再在香港開騷,不過他沒有諗住破紀錄,最緊要做得開心,始終需要好多體力。學友表示返到香港主場,很開心觀眾反應熱烈,內地歌迷則較喜歡跟着唱歌。

問到家人可有捧場?學友說:「媽咪嚟咗,小朋友因為返學就冇嚟。(太太會嚟撑場?)佢都會嚟睇,當然係我逼佢嚟啦。」

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩

設計:李明