【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

杏兒Po相 豪裝聖誕樹

發佈時間: 2016/12/07

結婚快將一年的胡杏兒,昨日在銅鑼灣出席朱古力品牌的聖誕揭幕禮,獲大會送上兩盒朱古力。她表示接了內地劇要拍到明年三月,但結婚周年當日(12月28日)一定會放假陪老公。

聖誕將至,杏兒已開始準備禮物給老公,加上12月28日是他們的結婚一周年紀念,杏兒笑謂:「唔想買太多,所以一次過送一份,(大禮?)ok,其實係一隻手錶。」老公則送她一棵聖誕樹,她續說:「咁多年嚟,我都無喺屋企布置聖誕樹,因為無時間搞,噚日我和奶奶一齊布置,用咗一啲蝴蝶結及波波做裝飾。」為聖誕樹扮完靚靚,杏兒更上載相片,還鬼馬地作狀親一親。

唔靠生仔秘笈

工作方面,杏兒目前接了內地劇,預計拍到明年三月,但結婚周年當日已向劇組請假,她笑謂:「第一年有紀念性,應該會在香港。(燭光晚餐?)無所謂,擺酒嘅酒店會請我哋食飯。」

最近鍾嘉欣返港並抽空與杏兒聚舊,問她是否向嘉欣取經?她笑說:「佢滔滔不絕講咗好多湊仔經,又有做媽咪嘅苦與樂,因為佢睇咗好多書,我都想快啲生小朋友,會盡力,但隨緣啦!(有冇問佢攞生仔秘笈?)我都未試,等自己搞唔掂再問佢,其實每次出席活動都好想向大家報喜,可惜一直未有,我都好對唔住大家。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:招潤洪