【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

前老闆劉華拍片撑張頴康 粉絲讚有情有義

發佈時間: 2016/12/19

一向樂於提攜後輩的劉德華,早前拍片向今年在電視圈成績大躍進的前下屬張頴康送暖,寄語他要繼續堅持走自己的路,除了阿康深深被感動外,華仔的有情有義更贏盡民心。不少網友大讚他適時鼓勵阿康是難得好老闆;高喊這位民間特首名不虛傳!

入行16年的張頴康上月底揚威《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》,拿下「最喜愛TVB飛躍進步男藝員」。他在台上主動提及前老闆華仔,全因他於10年前獲華仔引薦下才有機會加盟TVB:「我好多謝佢,當年佢叫我入TVB要踏踏實實工作,我真係有做得到,我有用心做戲。」

感謝華仔帶入行

無綫娛樂新聞台日前邀得華仔拍片向這位舊下屬送暖:「由你入TVB學習到而家,我一部一部戲見到你進步,頒呢個獎畀你係應該,不用太介意提劉德華,提我係我的驕傲,希望未來日子你會發光發亮,堅持,我支持你!」阿康前日亦於官方FB上載華仔的鼓勵片段,兼發文感謝恩師,直言睇完短片好感動,他說:「因為我估唔到呢十年嚟,原來華哥一直有留意我嘅動向!我係一個非常之幸運嘅演員,因為我有一個咁好嘅老闆帶我起步。」至於網友也一面倒Like爆華仔是對舊員工不離不棄的好老闆,直指片段賺人熱淚,非常感人。

撰文:Steven、Pat

協力:Constance

編輯:黃寶恩

插圖:何樂

設計:Simon