【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

約舊愛食飯慶功 袁偉豪唔敢提復合

發佈時間: 2016/12/20

袁偉豪(Ben)憑《城寨英雄》「牙佬」一角贏得「最受歡迎電視男角色」,在無綫捱了多年的他,得獎後獲不少人祝賀。不過Ben最興奮的,想必是收到舊愛岑杏賢的短訊祝賀,早前有傳Ben有意向女方重新展開追求,他亦事先張揚會邀請前度食飯慶祝奪獎。

袁偉豪被問到公開多謝前女友岑杏賢(Jennifer)是否想箍煲?他表示:「我都有多謝好多人,三年嘅感情入面佢支持我好多,呢個獎佢都有份,(趁機提出復合?)我冇咁講過,暫時唔諗呢啲,男人以工作為先,大家都係朋友,希望大家畀啲空間,(約Jennifer一齊慶祝?)都要擇個日,因為依家開緊《使徒行者2》,食飯幾時都得,如果遲啲喺街見到我同Jennifer,請大家高抬貴手。」他又透露Jennifer已發短訊祝賀。

王君馨大除夕約香香

王君馨(Grace)亦憑《城》的「花曼」一角奪得「最受歡迎電視女角色」,負責頒獎的宣萱更興奮得大力錫落Grace塊面,她形容這是good luck kiss。提到未來老公,Grace笑言他身在美國,時差關係應該已入睡,稍後她返紐約再一齊慶祝。

Grace為出席頒獎禮而錯過好姊妹岑麗香的婚禮,Grace說:「香香都話好想我去,佢話知道我放咗好多心機喺工作上面,攞到獎就係最大嘅結婚禮物。」Grace透露大除夕會與香香一齊出席倒數活動。

撰文:Pauline

編輯:林梓添

攝影:林良明

設計:梁政敏