【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

台慶呆坐成焦點 馬明自抽明年玩雜技

發佈時間: 2016/12/21

無綫台慶頒獎禮星期日晚曲終人散,除眾得獎者外,台下的馬國明繼當年天然呆備受矚目,今年「重施故技」,當宣布陳展鵬奪視帝一刻,身旁的馬國明又再呆坐着。

馬明與徐子珊昨日為港鐵擔任活動嘉賓,談到陳展鵬奪視帝時,眾藝人都站起來拍掌祝賀,惟獨馬明依然「天然呆」繼續坐,此舉更被網民取笑他是否之前做義工太攰,馬明連忙解釋:「唔係太攰,根本我就坐喺展鵬隔籬,宣布完我已經同佢握手恭喜咗佢,再起身好似太刻意,起身又攬,兩個麻甩佬唔係咁好嘛!」

談到郭晉安失落視帝,觀眾都替他不值。馬明卻認為:「展鵬得獎都好合理,安仔攞過三次,不論攞一次、兩次抑或三次都係嗰個級數。」馬明續稱誰得獎都替對方開心,而自己就當出席party一樣。

提到行紅地氈時拖唐詩詠出場,馬明笑說:「呢個係公司安排,唔好太敏感啦,城城(洪永城)唔開心就唔好啦!」

子珊赴美掘金

另外,子珊最近經常到內地賺人仔,聖誕節到芝加哥登台,笑她賺完人仔又賺美金,她笑言工作都是收港元。子珊強調沒有說過不再拍劇,更透露之前無綫都斟過她拍劇,可惜時間上配合不到才推掉,惟有下次再合作。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏