【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

正式「升呢」王老闆 祖藍唔敢簽老婆死黨

發佈時間: 2016/12/22

曾志偉和王祖藍成立的「手工藝創作有限公司」昨日在中環四季酒店舉行冬至聚會,旗下藝人包括祖藍太太李亞男、徐子珊、鄧萃雯、細細粒及阮兆祥等空群出動,加上邵氏兄弟執董樂易玲亦現身撑場,聲勢浩大。

昨日姍姍來遲的志偉,直言公司名字如同手作仔不會做到好大,但可以穿針引綫。至於另一董事祖藍則在台上稱呼雯女是萃雯姐,她聞言即搞鬼地說:「你…老闆呀!係咪要咁稱呼你吖!」祖藍回應:「簽我哋公司之後變粗魯咗。」

雯女於日前台慶頒獎禮大騷事業綫成功搶Fo,她笑言:「冇見大家咁耐,大家以為我冇晒事業心!」問她簽了祖藍公司多久,她說:「其實三月已經開始合作,至於是否幫TVB拍劇則要睇劇本。(是否要祥仔做拍檔?)好對手當然輕鬆好多,不過我最想拍有關社會議題的劇集,講下小學生、幼稚園家長,想拍些有意思嘅戲!(叫祖藍寫劇本?)我都有同佢傾,近年休養生息,踏入50歲和以前不同,希望回饋社會。」

雯女接劇自己話事

升呢做老闆的祖藍與太太兼員工李亞男齊齊受訪,他戲言各界一路也不知自己做甚麼,「我簽嘅人希望全面少少,歌手、主持、模特兒都有,來自香港及北京。」提到可會簽亞男「處女黨」的姊妹,祖藍笑道:「佢所有姊妹和TVB都友好關係,等佢哋結晒婚先。(雯女話想拍社會議題劇集?)雯女想拍乜就拍乜,我哋有劇本工作室,曾創作內地劇集《蜀山》系列、《老表》等等!」

採訪:Steven

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏