【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新婚即返港 香香強強機場狂曬恩愛

發佈時間: 2016/12/30

今個月18號在加拿大溫哥華與拍拖一年多的強強(Joshua)結婚的岑麗香(香香),昨早和老公十指緊扣返香港,兩人一直表現得甜到漏,愛妻深切的強強為了遷就香香繼續幕前工作,更計劃長居香港。

昨早約八時,新婚香香和強強手拖手出閘,香香手上還戴住由強強設計的鑽戒。兩人出閘一刻,大批傳媒上前追訪,場面一度混亂,期間更撞倒旅客行李,高大的強強飛身上前扶番正行李,香香亦二話不說幫手,夫婦十分合拍。

老公或留港定居

受訪期間,香香不時望着老公甜笑。問到幾日後就是兩人婚後第一個除夕夜,香香表示早前已接了一個澳門job,屆時強強也會陪她。至於何時造人?香香笑謂:「未咁快,計劃返嚟做嘢先。」

強強也帶笑表示:「諗下先,未有咁快手。」問香香今次留港多久?她說:「耐㗎,都要準備二月開劇,希望開工前去旅行,二人世界先。」問到強強會逗留多久?他說:「幾個月。(嚟香港做嘢?)未諗到咁遠。(係咪停工來港陪老婆?)呢度都可以開工嘅(會否喺香港定居?)會諗住喺度呀。」

之前在溫哥華擺酒的香香,正考慮在港補請沒有去當地的親友食飯。香香更說一定會請好友王君馨,「見佢攞獎好感動,佢戥我哋開心,我哋都戥佢開心,互相恭喜所以一定要一齊食飯。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:李明