【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

熊黛林自爆趕造人

發佈時間: 2017/01/24

熊黛林(Lynn)去年下嫁郭可頌後,今年正式以人妻身份派利市,恨生仔恨到出口的她,婚後也不設防,可是至今仍未有喜訊,在家鄉南京的嫂嫂最近誕下龍鳳胎,令Lynn這位姑姐恨得牙癢癢,更希望這種基因傳給她。

熊黛林昨日出席美容活動頒獎禮,去年跟郭可頌拉埋天窗的她被追問有好消息未?她扁扁嘴謂︰「仍在努力中,希望想今年可以成事啦,因為早啲生可以考慮生第二個。(想生幾多個?)最多兩個。(唔係計劃生三、四個?)間屋邊有位養三、四個BB,一個BB一間房,要別墅先得,依家間屋三間房,所以生一個先。」Lynn表示得悉Angelababy剛誕下麟兒,雖然未有時間探望對方,但已考慮買套BB衫送給她。

唔使鬆章畀奶奶

農曆新年將至,Lynn日前被目睹偕老公齊齊去買年花,「本身諗住買桃花旺人緣,但好似好急,又唔知香港有咩習俗,見到奶奶屋企有盆蘭花好靚,所以買咗蘭花。」問是否預備了利市?她笑言老公負責準備利市,自己負責派,預五位數封利市。以往農曆年例必返南京跟家人過節,今年Lynn就留港過年,「上星期嫂嫂生咗龍鳳胎,媽媽忙緊照顧佢哋,如果我同老公返南京,佢要走嚟走去招呼我哋,不如等夏天先返去,到時BB大個少少先抱。」問Lynn可渴望生孖胎?她點頭稱︰「都唔錯啊,一次過搞掂,不過湊兩個BB真係好辛苦。」

留港過年少不免跟奶奶打麻將,記者笑問她可會鬆章?Lynn自嘲︰「唔使特登(鬆章),我咁渣,好易出沖,我又唔識計番子,最叻食雞糊。」但因未與奶奶打過麻將,都有少少緊張!

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏