【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳與許廷鏗不和 坤哥拒認紅咗唔識人

發佈時間: 2017/01/09

吳業坤(坤哥)人紅是非多,今年在四台頒獎禮上再贏大獎,不過有指他紅咗唔識人,與昔日一班「巨聲幫」戰友劃清界綫,只黐住一綫歌手合照。

坤哥昨早於沙田出席賽跑活動,挑戰三公里賽事。坤哥跑畢後喘大氣,但主動提起前晚《勁歌金曲頒獎典禮》後與鄭世豪等聚餐慶功,「返去粧都無落就瞓咗一陣,之後就過嚟!」他笑言賽事期間曾打算原路折返,不過獲不少途人打氣,幸最終都沒有放棄。

Alfred承認講漏多謝

提到許廷鏗(Alfred)在頒獎禮中多謝眾「巨聲幫」,獨欠多謝他,坤哥連忙打圓場說︰「唔止我,因為台下不斷圈佢。以往佢喺台上都提過我,大家唔會計較咁多,平時Group Chat都有傾偈。」近日屢次被傳與人不和的坤哥,又主動向鄧小巧隔空「耍冧」,事關對方日前指他應承請食飯又無咗件事,坤哥表示今次正好讓他改善自己的壞習慣。

此外,許廷鏗昨日出席商場新春活動時,被問到上台時沒有多謝坤哥,Alfred即說︰「瀨咗嘢,嗰日講感謝時好多人都漏咗,只係佢個名比較敏感。」他承認最近忙於工作少見面,不過就為好友澄清對方態度沒有囂張。

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏