【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

安仔孖4隊Band開騷 自嘲上錯賊船

發佈時間: 2017/01/26

許志安與Dear Jane、RubberBand、Supper Moment及觸執毛四支樂隊,前晚在會展舉行音樂會,眾人演繹多首hit歌之餘,安仔更罕有地邊彈結他、邊唱出《我的天我的歌》,技驚四座。

完騷後安仔率領四隊band主音一起受訪,安仔表示原班人馬再開騷有難度,但仍希望每年都可以搞同類騷,他說︰「可能下次係Dear Jane做重心,搵一啲佢想搵嘅歌手或band,將件事每年搞一次,咁就可以承傳呢份精神。」

觸執毛主音阿水則提議,每年搞個「安Festival」,安仔即笑言︰「今次上咗賊船,但ok嘅,好enjoy,今次算係史無前例,我哋會互唱大家嘅歌。(記歌詞有無困難?)難呀,所以重新學習,呢個星期我成日喺屋企好似鬼上身咁,我隻狗都望住我,半夜三點突然練歌。」

鄭秀文Po相賀父母受洗

此外,許太鄭秀文(Sammi)前日就在IG上載年近80歲的父母在家中進行洗禮儀式後的照片。不過,Sammi隨後刪除照片,改發父親相片,她寫道︰「媽媽是個非常內斂也極害怕上鏡的家庭主婦,故此這刻我只放父親的照片了。」她指父母親能夠信主,是她人生重大的快樂,又表示雙親信主的過程雖然漫長,但有心不怕遲,鼓勵別人不要輕言放棄。

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰招潤洪