黛安
黛安

傑出財富管理師頒獎禮 中銀香港囊括3大獎

發佈時間: 2017/01/27

傑出財富管理師頒獎禮 中銀香港囊括3大獎

香港作為國際金融中心,銀行界同金融業界對經濟貢獻良多,經濟增長背後全賴好多從業員默默耕耘。上星期黛安去港麗酒店出席一項好有意思的活動,就係由CTgoodjobs、香港銀行學會同Benchmark主辦的「傑出財富管理師大獎」頒獎禮。

陳家強主禮

頒獎禮其實已經係第十屆舉行,聽個名已經知道,目的係為咗表揚出色的Financial Management Planner啦!當日好多銀行同金融界的精英同管理層聚首一堂,大會仲請到當時出任署理財政司司長陳家強做主禮嘉賓,星光熠熠,睇到呢個陣容,就知道活動有幾盛大啦!

講番當晚最矚目的「傑出財富管理師大獎」,按年資及客戶組群分成3個組別,無獨有偶,呢3個組別的最高榮譽大獎Grand Award,分別都由中銀香港的同事奪得!認真犀利!適逢今年係中國銀行在港服務100周年,能夠喺業內盛事囊括多個大獎,對中銀嚟講可以話錦上添花。

當日黛安仲遇到經濟日報集團董事總經理麥華章社長,原來佢都係頒獎嘉賓之一,負責頒發「最佳提名機構獎」畀各金融機構得獎代表,表揚佢哋積極為業界培育優秀人才之餘,仲提名同事攞獎,對業界可謂有功又有勞呢!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場