【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

田蕊妮自誇廚藝好

發佈時間: 2017/02/10

田蕊妮(阿田)及朱晨麗等前晚出席《超時空男臣》煞科宴,原本幾個主角夾錢請大家BBQ,卒之個個爭住夾變成AA制。阿田老公杜汶澤在熒幕上展廚藝,連阿田也讚他用心。

杜汶澤(阿澤)近日在奇妙電視拍廚藝節目,身為老婆的阿田表示老公在家中有下廚,笑言飲了頭啖湯的她說︰「唔係我嫁佢做咩呀?」阿田又爆阿澤在節目中煮她的拿手小菜家傳元蹄︰「係我嫲嫲教我媽咪,我媽咪教我同佢。爸爸都讚我煮得好食過媽媽。」她透露在家中會與阿澤鬥煮餸,有朋友到家中作客時,二人會分工下廚,更得戚表示︰「我呢啲廚神唔係成日出手㗎!」

阿廉向蕭正楠逼婚

另外,蕭正楠(Edwin)與曹永廉坦言拍《超》相當辛苦,談到兄弟二人拍完劇終於「分手」,阿廉笑謂︰「不知幾開心,對咗幾個月,不過都喺廠見。」阿廉更趁機追問Edwin點過情人節?Edwin故作神秘謂︰「有報道話我結婚,個個打嚟恭喜我,我係話諗下先啫!」身為好友的阿廉坦言想老友快點結婚。Edwin被問到會否擔心他似洪永城與唐詩詠被指分手一樣感情有變?他說︰「見到佢哋無嘢吖,新年都有一齊聚會。」

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰K