【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇擁4000呎樓娶老婆

發佈時間: 2017/02/24

近日全城熱播節目《有樓萬事足》中,拜金港女Seasun一句「有樓有高潮」,更揚言沒有二千呎大屋的男士休想娶她,令她一夜「成名」;即將今年七月迎娶模特兒女友符曉薇的陳柏宇(Jason)自言,在加拿大有幢四千呎大屋,絕對有足夠條件娶老婆。

陳柏宇和周秀娜昨日出席服裝品牌活動,將於今年7月2日結婚的Jason表示已開始籌備婚禮,預算擺超過30圍酒席,至於會否請圈中人,他表示未列出名單,Jason說︰「最怕麻煩到人,又擔心佢哋嚟到婚宴發現唔係好多圈中朋友,搞到佢哋好悶,所以會交由女友話事。」問到籌備過程中可有拗撬?他笑言由自己編排,總會希望建議被接納,所以還是照order辦事就可,兩人也沒有發生過拗撬。就近日港女Seasun豪言男方要有二千呎大屋才給予追求機會,Jason笑謂︰「依家香港間屋租㗎咋,我喺加拿大間屋都有四千呎啦!如果以間屋嘅價值,喺香港可能只買到八、九百呎嘅單位。」

已與女友過了一年同居生活的Jason,計劃婚後盡快組織家庭。活動上,大會送他的Tee印有其女友和貓狗照片,他表示會將它留給將來的仔女。談到蜜月之旅,Jason預計不會是二人世界,他說︰「已經約好一大班朋友去玩,我好怕悶,如果兩個人去淨係睇下風景又無乜特別,其實係女友提出(約朋友同行),我個心都同意嘅。」

娜姐講粗口畀人笑

周秀娜(娜姐)在活動上與陳柏宇大玩kick boxing,她表示早前拍電影《女士復仇》動作戲時不慎扭到患處,由於她的角色很惡,笑言可以光明正大地講粗口,感覺相當正,問到平時是否偷偷摸摸講粗口?她說︰「工作人員一聽到我講就笑,可能好少聽我講,加上我講得唔係好自然。(好嬲都唔會講?)嬲同發自己脾氣時都會講少少,對住外人盡量唔會講。」

採訪︰Pauline

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏