【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黎明爆金句稱未到神級

發佈時間: 2017/03/03

黎明(Leon)上周在中環海濱舉行了一場演唱會,氣氛熾熱,當晚以「企鵝」為主題去配合全場企位。昨日,他以大使身份出席《香港影視娛樂博覽》記者會,當他被封為神級,Leon即自稱只是勞動階層。

方健儀昨日擔任司儀,她指Leon的Facebook開通一年已吸納33萬粉絲,形容是「神級」表現。Leon卻謙稱︰「正常人啫,好坦白講,如果我係神級,做乜仲嚟參與?因為我仍是香港嘅勞動級人民,仍要繼續工作。」

《香港影視娛樂博覽》呼籲「全城投入,全情支持」,Leon直指口號老套,笑指他出道時「公益金」和「歡樂滿東華」才用此字眼。有指這些字眼代表永恒,Leon反指︰「唔係永恒嘅,如果最後都係做唔到,就會喪失永恒嘅意義,所以我哋要創新。」

唱反調唔揀蜜蜂

提到「企鵝演唱會」圓滿結束,大會請他再以動物來形容《娛樂博覽》,Leon打趣表示大會指定他要揀蜜蜂︰「我揀企鵝,係我對自己歌迷交代,但我無可能改變成個行業,無理由有人唔做,去做蜜蜂。」

撰文︰Pauline

編輯︰陳禮恒

設計︰招潤洪