黛安
黛安

一田東九開店 莊偉忠:有新嘢玩

發佈時間: 2014/03/07

一田東九開店 莊偉忠:有新嘢玩

一田百貨CEO莊偉忠(Daniel)去年帶住班同事,於荃灣、屯門及旺角連開三間分店,全部大旺收場。昨日他於沙田做推廣,唔使人問就自爆年底於東九龍再下一城,開間32,000呎的第七分店,並聲言「有新嘢玩」。Daniel點都唔肯透露確實地址,有人就估是新地旗下的將軍澳中心,唔知準唔準呢?

Daniel曾講過,目標於全港開夠12間一田。有人問他發展藍圖是否包括港島區,他直言「發夢都恨入港島!」但一切要等機會喎。

有睇新聞的人都知道,最近一田花了一億元,在大埔買下四萬多呎的物流中心。黛安昨向Daniel請教中心的實質用途,他說主要用來做乾貨倉和食物加工及中央處理工場。

黛安聽Daniel講,現時各分店都有自己的食品處理部,增設工場後會統一送到大埔中央處理,最多可令成本降低20%。雖然另邊廂又多了物流、儲存等開支,但他有信心最終有錢慳,可以減價回饋消費者。

鋪路推自家品牌

言談間,Daniel透露接收工場後,擬推出自家品牌產品,例如賣下自己溝的穀類食品,仲話兩年前已叫副手、一田市場助理總經理謝素嫻(Rebecca)幫自家品牌改名。工場五月先至交吉,最快九月投入運作。話唔定一田東九店的「新嘢」就係一田的自家產品。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場