【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

弟婦熊黛林恨生仔 郭可盈︰急唔嚟

發佈時間: 2017/03/17

郭可盈近年幾乎絕迹幕前,昨日她以校友身份返母校玫瑰崗參加奧比斯「蒙眼午餐」活動。談到弟婦熊黛林出到聲恨生仔,可盈寄語對方,生育之事急不來,一切由上天安排。

熊黛林(Lynn)開到口恨生B,還緊張到睇中醫調理身體,可盈笑言︰「佢好心急!我哋全家唔會畀壓力佢,唔好成日諗,自然啲,right timing個天就會畀你,結婚唔係好耐,唔使急啦。」那她可有向Lynn傳授生B秘方?可盈強調這些事順其自然就好,最緊要調理好身體。可盈女兒已升讀小學,又會否考慮為老公林文龍添多個?她不諱言現在女兒已七歲,與老公商量過,認為不刻意更好。

為湊女拒復出拍劇

她又透露目前會將全副精神集中去湊女,不過最令可盈感到欣慰的是,母女間的關係好穩固,她每日都很享受與女兒傾偈,不過提到復出一事,她笑言睇戲癮就有,拍戲就不會考慮了,更透露間中都有內地劇斟她演出,但有感拍劇時間長,會減少與女兒相處時間,她笑說︰「同老公有共識,佢出外工作,我就專心湊女。」

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰K