【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳年緋聞情侶同場 阿嬌拒認與小方拍過拖

發佈時間: 2017/03/31

方力申(小方)與阿嬌(鍾欣潼)在2004年一齊赴北京小方家鄉過年,翌年兩人又同遊瑞士,可惜「感情」無疾而終。相隔多年,二人前晚在《微博之星頒獎禮》上碰頭亦有打招呼,但否認是舊情人。

Twins和方力申前晚分別獲「微博之星」獎,Twins於後台受訪時表示平日都有留意社交平台,阿Sa(蔡卓妍)坦言很多時有錯別字,也喜歡玩Siri,但一些負面評論就視而不見,以免影響心情。阿嬌怕有人惡意攻擊,更表示會關閉留言功能。

提到小方剛度過失戀一周年,阿嬌表示︰「已經好耐,無事啦!」身旁的阿Sa就說男仔不用別人安慰。阿嬌和小方目前都是單身,會否考慮再一齊?阿嬌反應甚大︰「咩呀!我無同佢一齊過!(依家有無機會?)唔知你講咩!」她強調目前仍是單身,早前被傳內地富二代秦奮是新歡,她稱對方只是朋友,而他亦有女朋友。雖然如此,日後見面都不會刻意避忌,阿嬌重申自己不是第三者。

見面有傾偈

之後輪到小方受訪,他自爆同阿嬌有傾偈,追問他們曾經拍拖一事,小方的反應雖不及阿嬌直接,但也笑稱︰「咁耐緋聞仲講,講啲近年啦!(係咪拍過拖?)緋聞啫。(你哋兩個都已單身。)嘩!十幾年前嘅嘢仲提,我依家只想要清靜,想要有六嚿腹肌。」

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:K