【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

億萬太子女自認慳妹 翠如BB買樓也呻難

發佈時間: 2017/04/03

黃翠如及楊詩敏(蝦頭)昨日出席銀行戶外挑戰賽活動,翠如BB雖然貴為上市公司太子女,目前家族身家近百億,但翠如依舊保持慳家美德,希望能儲夠首期買樓︰「儲錢好困難,物價一路升,啲錢就一路咁貶值!」

翠如BB自言小時候已有儲蓄習慣,「我幫人補習嗰陣已開始儲錢,儲幾多位數唔好講,我一直都好慳,最叻唔使錢。不過我投資好差,錢都係儲喺戶口。」她自言有師奶心態,希望樓價下跌,能夠早日上車。「之前有人話買唐樓等收樓,我都有睇過,新樓盤又好貴,宣萱教我要不停睇樓,等自己有個目標去賺錢。」她笑言平日與男友蕭正楠鬥慳。

提到男友早前弄傷腳,她笑說︰「佢係小強,武指話佢斷韌帶,但佢無郁兩日,趷咗一排後依家好番好多。」蕭正楠早前自言不敢喝女友的愛心湯,翠如笑說︰「女人好記仇,佢死硬,不過都想佢快啲好番。」

Fit爆蝦頭曾是女飛魚

同場的蝦頭自從減肥成功後,整個人清秀不少,她自言甚愛運動,讀書時期曾在游泳比賽奪獎。「因為我係蝦,所以好熟水性,不過依家少咗游水,健身同步行較多。」她又讚男友邵子風勤力做運動,不過身形反覆,「瞓覺時望佢覺得好瘦,但佢起身又肥番。」

撰文︰李潔盈

編輯︰黃寶恩

設計︰招潤洪