黛安
黛安

McCafé買飲品 加$15換復活彩蛋

發佈時間: 2017/04/07

McCafé買飲品 加$15換復活彩蛋

仲有一個星期就復活節喇!復活節點少得復活蛋呢?細個嘅時候,爹哋媽咪總會買復活蛋朱古力畀我哋應節,今時今日,我亦將呢個傳統傳承落去,每年Easter都會買復活彩蛋送畀兩個姨甥。

三層滋味 配棉花糖

最近獲悉,原來McCafé下個星期一(10/4)就會推出「Easter Rainbow Egg復活彩蛋」,睇個造型已經可愛到爆,一定俘虜到好多少女同小朋友嘅心!所以黛安已決定今年買佢畀姨甥!呢個復活彩蛋足足有三層口味,底層係芒果慕絲,中間係酸酸甜甜嘅紅桑子慕絲,最頂就係白朱古力慕絲,再加上彩色棉花糖,就好似小白兔咁可愛。黛安已經急不及待想知道幾多錢,原來只要買指定飲品一杯,就可以加$15換購一隻,仲有4件裝嘅兔仔禮盒。造型真係萌爆,實在令人愛不釋手啊!

提一提大家,呢個復活蛋供應期有限,售完即止。留意番,售賣點係唔包括香港國際金融中心和合和中心McCafé㗎。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場