【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Fred 何雁詩 十指緊扣認戀情

發佈時間: 2017/04/07

鄭俊弘(Fred)前日被爆背前未婚妻Beebs暗撻何雁詩,二人的關係也不斷「更新」。昨日傍晚何雁詩現身機場前往杭州工作,Fred則出現送機,登機前兩人接受傳媒訪問,最爆的是兩人由前日才說對對方有感覺,昨日已十指緊扣公開戀情。

鄭俊弘首先開腔︰「近日發生咗好多事,令到大家、屋企人都好擔心,所以我要出嚟澄清。」之後他深呼吸一口氣︰「我同Step(何雁詩)一路都係好好朋友嘅關係,無論音樂、人生嘅觀點都好相似,我同佢都經歷過感情上唔開心嘅事,我哋都好支持大家,一齊扶持!」他又說向來對感情事都是低調,因此之前一段感情不為外人所知,如今既然已結束,他發覺應該尊重及保護對方。

問他和何雁詩是否公開承認拍拖?Fred表示︰「我承認處理得唔好,好多謝阿Step對我嘅支持、愛護同信任,我同Step呢段感情係啱啱開始,我哋想珍惜同保護呢段感情,選擇咗唔公開,但因為噚晚一個報道,我一定要企出嚟澄清,一定要保護Stephanie,要承擔呢件事。」

何雁詩形容今次兩人企出來是勇敢的表現。而Fred不擔心事情會影響事業,反而看到fans的支持。問他們何時正式開始拍拖?兩人沒正面回應,只強調是完了一段感情才展開另一段關係。

何雁詩則承認早前與Fred一齊睇樓,但未諗到太長遠。她坦言承受好大壓力,但強調與自己的病情及拍劇無關。問到對這段感情可有信心?他們尷尬互望,何雁詩說︰「無信心都唔出嚟講。」送了何雁詩入閘後,Fred亦快速離開,沒有再受訪。

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩

設計:K