【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

出爐影帝「被搶獎」 家棟想《樹大》班底拍喜劇

發佈時間: 2017/04/11

電影《樹大招風》在本屆金像獎奪五獎成大贏家,頒獎禮結束後,老闆林建岳率眾演員舉行慶功宴。首奪金像影帝的林家棟春風滿面,同片的任賢齊(小齊)雖然失落影帝,依然風騷。

林家棟前晚到慶功時還很興奮,他說︰「好似一個睇住咁多年林家棟表現嘅成績單。當年決定(在電視台)走出嚟重新嘗試,媽咪同親戚都畀好多鼓勵說話,所以要做啲成績。」他又表示,契媽夏萍姐曾擔心他離開電視台後條路很難行,但家棟不覺得有壓力,反而認為她錫自己才這樣講,他續稱︰「唔可能一、兩句說話就停下來,我相信做演員其實好虛無,但希望一直演下去。」

小齊與家棟合照時,小齊忽然扮搶對方的獎項,小齊笑言︰「放喺我屋企,借一個月。小春身在匈牙利都有傳短訊叫我哋加油,好感動。」有指他接拍《樹大》時零片酬,小齊亦坦言不知最後可有片酬落袋,「吓!無呀?咁可能會蝕錢喎!杜琪峯一話拍,我身在第二度都飛返嚟!多謝佢令我由歌手轉型演員。」家棟聞言後笑謂︰「我自己有喎,點解咁蠢嘅?其實都講咗畀番車馬費,我信杜琪峯,同三個新導演識咗十幾年,佢哋好認真,已經唔係用錢去衡量,或者下次同小齊、小春呢個組合拍一部喜劇都唔錯。」

小齊有意參與編劇

另外,問到小齊在公布影帝時,最初只說了電影名心情是否很緊張?小齊說︰「無諗咁多,每個演員入圍都係好戲,有得坐喺度參與好開心。」小齊又透露現時手上有幾個劇本,亦會參與監製及編劇,看看是否再做導演。他希望有朝一日做到好似曾志偉,能拍不同題材的電影,亦希望自己囝囝似曾國祥做到導演。

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏